Використання при кластеризації студентів значення рівня IQ у повній мірі виправдане, оскільки варіабельність його середнього значення для різних кластерів сумірна з іншими чинниками.
У цілому при визначенні впливу рівня IQ на успішність навчання в університеті автором зроблено висновок, що цей вплив не є визначальним (див. рис. 1.37), що свідчить про те, що оцінка рівня IQ за тестами Амтхауера не дає можливості повною мірою оцінити здатність абітурієнтів до навчання у всіх його вимірах, тому потрібно продовжити роботу з розробки таких тестів.
У журналі «Вісник ТІМО» [37] подана розробка тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який передбачає більш комплексне оцінювання навчальної компетентності особистості, ніж тести Амтхауера. Автор пропонує його випробувати на репрезентативній вибірці, і якщо результати будуть кращі за ті, що отримані за тестами Амтхауера, то можна продовжувати роботу в даному напрямку для того, щоб їх можна було ввести для використання при складанні вступних іспитів до ВНЗ. Подібні тести дадуть змогу урівняти можливості вступу на бюджетну форму навчання абітурієнтів із сільських шкіл з абітурієнтами, що закінчили спеціалізовані школи, оскільки вони вимірюють не рівень набутих знань з тієї чи іншої дисципліни, а сформованість в учнів життєвих компетентностей та їхню здатність до навчання, самонавчання та самовизначення.