2.5. Мотивація студентів та професорсько-викладацького складу до спільної роботи з формування компетентного фахівця

При цьому кожен викладач повинен мати:

  • достатню кваліфікацію для своєї посади;
  • здібності до самовдосконалення та підвищення свого професійного рівня;
  • бажання вдосконалюватися та підвищувати свій професійний рівень;
  • бажання працювати на підвищення якості підготовки фахівців, яких ви­пускає університет, та підвищувати його імідж.

Крім того, кожен викладач повинен розуміти, що:

  • якість змісту навчального процесу та його ефективність в університеті прямо залежать від інтенсивності продукування ним самим нових знань у тій сфері, де він викладає, та володіння ним новими вітчизняними і світовими науковими розробками;
  • результат власних наукових досліджень чи проектних розробок має бути опублікований у наукових статтях, монографіях та використаний у кон­спектах лекцій;
  • підготовка і видання ним якісної науково-методичної літератури підви­щують якість підготовки фахівців в університеті;
  • підготовка кандидатів та докторів наук підвищує як його власний про­фесійний рівень, так і якість підготовки фахівців;
  • власний приклад моральності, творчої активності, працьовитості і від­даності справі є основою роботи зі студентами.

Надані тези і припущення дають можливість зрозуміти мотиви розробки та внутрішній механізм запропонованої методики оцінки якості роботи через кількісні показники.

Оцінка науково-педагогічної діяльності (НПД) викладачів ґрунтується на кількісному обліку результатів їх роботи за основними напрямами. Кількісна оцінка НПД становить суму оцінок за всіма напрямами роботи за рік, що ми­нув, та розраховується за спеціальним алгоритмом роботи за весь трудовий стаж викладача.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>