2.5. Мотивація студентів та професорсько-викладацького складу до спільної роботи з формування компетентного фахівця

Друга складова базується на тому твердженні, що студент більш мотиво­ваний, якщо він відчуває, що його робота об’єктивно оцінена оточенням, яке він цінує. В університеті з огляду на цю складову реалізовано такі заходи:

  • розроблена єдина система проведення поточно-модульного та під­сумкового контролю результатів навчання студентів, яка забезпечує об’єктивність, прозорість і оперативність цієї процедури та регламентує права й обов’язки кожного учасника науково-навчального процесу;
  • здійснена шифровка письмових екзаменаційних відповідей студентів, тому викладач не знає, чию роботу він перевіряє;
  • забезпечена об’єктивність поточно-модульного контролю лектором під керівництвом завідувача кафедри, індивідуальні письмові відповіді та/або комп’ютерні файли, що були здані студентами на кафедру, збері­гаються впродовж наступного семестру;
  • введена система заохочення студентів, яка включає нагородження Зо­лотим знаком ХНЕУ, занесення прізвищ випускників на мармурову до­шку золотими літерами;
  • організоване отримання сертифікатів професійної діяльності з вклю­ченням у відповідні міжнародні бази даних, зарахування професійних іспитів як результатів навчання;
  • здійснене навчання студентів формуванню індивідуального портфоліо для презентації роботодавцям;
  • введені подвійні дипломи ХНЕУ з Університетом Ліон2 ім. Люм’єр (м. Ліон, Франція) та Університетом прикладних наук Technikum Wien (м. Відень, Австрія);
  • здійснені публічні презентації кращих науково-проектних розробок у рамках міжнародних конкурсів за спеціальностями;
  • проводиться робота з батьками успішних студентів у вигляді подяк та листів на роботу батьків;
  • запроваджені іменні стипендії та нагородження на вчених радах;
  • здійснюється представлення кращих магістерських робіт (проектів) на ан­глійській мові на сайті університету.

Автор впевнений, що всі ці заходи дають можливість підняти рівень умотивованості студентів до навчання, а значить, підвищити якість підготов­ки фахівців.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>