Дані табл. 2.7 показують, що теза про підбір респондентами фахівців на потрібні їм вакансії дійсно правильна, оскільки тільки 27 – 35 % респондентів вказали на креативність, інтелігентність, самостійність як дуже важливі якості. Ці роботодавці підбирають не тільки виконавців, а й творців. Інших роботодавців цікавлять не самостійні творчі особистості, що здатні приймати творчі рішення, а працьовиті виконавці, які готові виконати максимальну кількість завдань за короткий термін.
Від 53 до 74 % респондентів очікувано поставили оцінку «дуже важливо» і тим самим віддали перевагу таким семи особистісним якостям, як: відповідальність, працездатність, організованість, чесність, порядність, комунікабельність і дисциплінованість.
Анкетування роботодавців мало на меті також оцінку важливості, з їхньої точки зору, різних форм співробітництва з університетом.
Для керівників підприємств та організацій найбільш вагомими формами співробітництва є:
- проведення наскрізної практики на підприємствах для студентів бака- лаврату та магістратури;
- підвищення кваліфікації працівників підприємств і організацій в університеті;
- працевлаштування випускників на підприємства і в організації.
Найменш важливими формами співробітництва з університетом, на погляд роботодавців, є:
- створення на підприємствах або в організаціях філіалів випускових кафедр;
- проведення екскурсій на підприємствах або в організаціях;
- проведення фахівцями підприємств або організацій лекцій та практичних занять.
Таким чином, керівники підприємств та організацій не мають бажання відволікати своїх співробітників для педагогічної діяльності. Інакше кажучи, більшість керівників ще не повною мірою розуміють, що дійсно компетентного фахівця для підприємства або організації можна сформувати тільки за їхньою участю.