2.7. Працевлаштування випускників

Дані табл. 2.7 показують, що теза про підбір респондентами фахівців на потрібні їм вакансії дійсно правильна, оскільки тільки 27 – 35 % респонден­тів вказали на креативність, інтелігентність, самостійність як дуже важливі якості. Ці роботодавці підбирають не тільки виконавців, а й творців. Інших роботодавців цікавлять не самостійні творчі особистості, що здатні прийма­ти творчі рішення, а працьовиті виконавці, які готові виконати максимальну кількість завдань за короткий термін.

Від 53 до 74 % респондентів очікувано поставили оцінку «дуже важливо» і тим самим віддали перевагу таким семи особистісним якостям, як: відпові­дальність, працездатність, організованість, чесність, порядність, комуніка­бельність і дисциплінованість.

Анкетування роботодавців мало на меті також оцінку важливості, з їхньої точки зору, різних форм співробітництва з університетом.

Для керівників підприємств та організацій найбільш вагомими формами співробітництва є:

  • проведення наскрізної практики на підприємствах для студентів бака- лаврату та магістратури;
  • підвищення кваліфікації працівників підприємств і організацій в уні­верситеті;
  • працевлаштування випускників на підприємства і в організації.

Найменш важливими формами співробітництва з університетом, на по­гляд роботодавців, є:

  • створення на підприємствах або в організаціях філіалів випускових ка­федр;
  • проведення екскурсій на підприємствах або в організаціях;
  • проведення фахівцями підприємств або організацій лекцій та практич­них занять.

Таким чином, керівники підприємств та організацій не мають бажання відволікати своїх співробітників для педагогічної діяльності. Інакше кажучи, більшість керівників ще не повною мірою розуміють, що дійсно компетент­ного фахівця для підприємства або організації можна сформувати тільки за їхньою участю.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>