Крім того, потрібна нова організація навчального процесу, що вимагає додаткової роботи від адміністративного апарату університету. Це стосується ректорату, працівників деканатів, навчального та методичного відділів, керівництва корпоративної комп’ютерної системи, Центру нових навчальних технологій, Центру інформаційних технологій та інших підрозділів.
Таким чином, перебудова стосується практично кожного працівника університету, а це значить, що слід систематично проводити велику роз’яснювальну роботу в колективі, мета якої – обґрунтування об’єктивної необхідності переходу на компетентнісний підхід як засіб або шлях завоювання й утримання міцних конкурентних позицій на вітчизняному та світовому ринках освітніх послуг, що дозволяє активно розвиватися університету як системі, а отже, дає можливість розвиватися кожному члену колективу як морально та професійно, так і матеріально.
Вирішення такого масштабного завдання можливо тільки в колективі з високою корпоративною культурою, де ядро організації не лише проповідує, а й живе за морально-етичними принципами, що прийняті на засіданні конференції трудового колективу. В університеті результатом колективної творчості є «Кодекс професійної етики та організаційної культури працівників і студентів Харківського національного економічного університету» (додаток Ж) [9].
Його запровадження разом із системою організаційних заходів дозволило значно підняти рівень: колективної єдності, морального задоволення членів колективу від успіхів розвитку університету в цілому, індивідуальної порядності професорсько-викладацького складу.
Крім того, ця система організаційних заходів робить об’єктивно вигідним виконання завдань з упровадження компетентнісного підходу з матеріальної точки зору.