2.3. Технологія впровадження компетентнісного підходу

Крім того, потрібна нова організація навчального процесу, що вимагає до­даткової роботи від адміністративного апарату університету. Це стосується ректорату, працівників деканатів, навчального та методичного відділів, керів­ництва корпоративної комп’ютерної системи, Центру нових навчальних тех­нологій, Центру інформаційних технологій та інших підрозділів.

Таким чином, перебудова стосується практично кожного працівни­ка університету, а це значить, що слід систематично проводити велику роз’яснювальну роботу в колективі, мета якої – обґрунтування об’єктивної необхідності переходу на компетентнісний підхід як засіб або шлях завою­вання й утримання міцних конкурентних позицій на вітчизняному та світо­вому ринках освітніх послуг, що дозволяє активно розвиватися університету як системі, а отже, дає можливість розвиватися кожному члену колективу як морально та професійно, так і матеріально.

Вирішення такого масштабного завдання можливо тільки в колективі з високою корпоративною культурою, де ядро організації не лише пропові­дує, а й живе за морально-етичними принципами, що прийняті на засіданні конференції трудового колективу. В університеті результатом колективної творчості є «Кодекс професійної етики та організаційної культури працівни­ків і студентів Харківського національного економічного університету» (до­даток Ж) [9].

Його запровадження разом із системою організаційних заходів дозволило значно підняти рівень: колективної єдності, морального задоволення членів колективу від успіхів розвитку університету в цілому, індивідуальної поряд­ності професорсько-викладацького складу.

Крім того, ця система організаційних заходів робить об’єктивно вигідним виконання завдань з упровадження компетентнісного підходу з матеріальної точки зору.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>