2.1. Концепція компетентнісного підходу

Сукупність компетентностей, що формуються у студента при вивченні кожної «дисципліни» *13  з навчального плану, формулюється в термінах – знання, розуміння; вміння; комунікативні здатності; автономність та відпо­відальність.

*13 « Курс (Course) : У світовій практиці – це частина освітньої/навчальної про­грами, яка зазвичай є автономною й оцінюється окремо та характеризується конкретним набором результатів навчання і відповідними критеріями оціню­вання. Освітня/навчальна програма, як правило, складається з певної кіль­кості курсів. За навчальним навантаженням студента курс характеризується певною (рекомендовано уніфікованою або кратною) кількістю кредитів ЄКТС. Курс – синонім вітчизняного терміна «навчальна дисципліна/модуль» в освіт­ній/навчальній програмі. У певних випадках курс означає освітню/навчальну програму в цілому». 

« Освітній компонент (Educational component) : Самодостатня і формально структурована частина освітньої/навчальної програми (наприклад, курс, мо­дуль, навчальна дисципліна, семінар, виробнича практика тощо)» [21].

Автор даного дослідження пропонує ієрархію компетентностей та їх зв’язок з навчальною програмою за напрямом підготовки (спеціальністю) (рис. 2.5). Ця ієрархія дозволяє дійсно аргументовано складати навчальні програми та на їхній базі навчальні плани для кожного освітньо-кваліфікаційного рівня та відповідного напряму підготовки (спеціальності).

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>