2.1. Концепція компетентнісного підходу

Рис. 2.5. Структура навчальної програми у вигляді ієрархії компетентностей

 

Ураховуючи об’єднання професійних та академічних компетентностей на відповідному освітньо-кваліфікаційному рівні, на погляд автора, потрібно ввести категорію «профіль навчання» *14 , для того щоб оцінювати співвідно­шення практичної та теоретичної підготовки в тій чи інший навчальній про­грамі.

*14 « Профіль навчання (Profile of study) : Сукупність основних типових харак­теристик освітньої/навчальної програми, що відображають специфіку спряму­вання вищої освіти. Серед таких характеристик – орієнтація освітніх/навчаль­них програм, що визначає їх тип (А – теоретичний, академічний, В – практич­ний, професійний). Орієнтаційні типи характерні для всіх рівнів і циклів вищої освіти – бакалаврського, магістерського та докторського» [21].

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>