1.6. Аналіз кількісних показників здатності особистості до навчання

Дані свідчать, що найбільший зв’язок коефіцієнт інтелектуального розвит­ку має з балами сертифікатів з української мови і літератури та найменший – із середніми балами атестатів. Відносно мале значення (0,349) коефіцієнта кореляції IQ із середніми балами атестатів підтверджує висновок про неадек­ватність оцінювання результатів навчання у наших ЗНЗ.

Слід провести розрахунки коефіцієнта кореляції з іншими показниками, що оцінюють процес навчання студента.

Знову підтверджується особливість успішності студентів факультету ЕП порівняно з іншими: великий коефіцієнт кореляції успішності в університеті з балами сертифікатів з української мови і літератури (табл. 1.19). Візуальне підтвердження цього маємо на рис.1.34.

Таблиця 1.19

Взаємозв’язок успішності студентів 3 курсу з балами їх сертифікатів з української мови і літератури, оцінений за коефіцієнтом кореляції (rYB)

 

№з/п Назва факультетів За 1 курс За 2 курс Протягом усього періоду навчання в університеті
1 ЕП (150 студ.) 0,7650 0,7077 0,7543
2 ЕІ (133 студ.) 0,6425 0,5133 0,5942
3 МіМ (111 студ.) 0,6381 0,5884 0,6445
4 МЕВ (116 студ.) 0,7328 0,6144 0,693
5 ФФ (234 студ.) 0,6981 0,6725 0,7034
6 ОіА (148 студ.) 0,6999 0,6844 0,7064

 

Рис. 1.34. Діаграма коефіцієнтів кореляції успішності студентів з балами їх сертифікатів з української мови і літератури

Коефіцієнт кореляції балів сертифікатів з української мови і літератури з успішністю студентів протягом усього періоду навчання в університеті без­відносно до факультетів дорівнює 0,701, що значно більше, ніж відповідний коефіцієнт IQ. Таким чином, можна зробити висновок, що кількість балів сер­тифікатів з української мови і літератури більше пояснює успішність навчан­ня в університеті, ніж рівень коефіцієнта IQ.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>