1.6. Аналіз кількісних показників здатності особистості до навчання

Протягом усього періоду навчання найтісніший взаємозв’язок рівня IQ з успішністю мають студенти факультету ЕП. Студенти решти факультетів ма­ють майже однаковий (на рівні 0,5) зв’язок. Такі висновки наочно підтверджу­ються на рис. 1.32.

Рис. 1.32. Діаграма коефіцієнтів кореляції rDY рівня IQ та успішності навчання студентів на факультетах

У цілому по університету і за даними навчання протягом усього періоду навчання коефіцієнт кореляції дорівнює 0,427. Це значення свідчить про те, що статистичний зв’язок між успішністю навчання і рівнем IQ існує, але для того щоб зробити висновок щодо сили цього зв’язку, потрібно провести до­даткові дослідження.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>