1.6. Аналіз кількісних показників здатності особистості до навчання

Серед існуючих систем тестування особистості на рівень інтелекту універ­ситетом було обрано методику Амтхауера і проведено тестування студентів першого і другого курсів у кількості 892 особи. Цей показник слід розглядати як один із чинників, що впливають на успішність навчання в університеті. Та­ких чинників багато, і вони можуть бути класифіковані за різними ознаками. Наприклад, можна провести аналіз зв’язку між успішністю в університеті (Y) і тими показниками, за якими вже оцінений кожний студент:

А – середні бали атестатів про повну загальну середню освіту;

В – бали сертифікатів з української мови і літератури;

С – бали сертифікатів з математики;

D – коефіцієнт інтелектуального розвитку (IQ) за Амтхауером у балах.

На першому етапі було проведено аналіз зв’язку коефіцієнта інтелекту­ального розвитку з успішністю студентів третього курсу впродовж першого та другого курсів навчання через визначення відповідного коефіцієнта кореляції (табл. 1.17). Усі обчислення виконано за допомогою спеціального статистично­го пакета Statgraphics Plus V5.1 International Professional.

Таблиця 1.17

Взаємозв’язок рівня IQ студентів 3 курсу з їх рівнем успішності, оцінений за коефіцієнтами кореляції (rDY)

 

№з/п Назва факультетів За 1 курс За 2 курс Протягом усього періоду навчання в університеті
1 2 3 4 5
1 Економіки і права (ЕП) – 150студ. 0,6365 0,5749 0,6192
2 Економічної інформатики (ЕІ) – 133студ. 0,4505 0,369 0,4216
3 Менеджменту та маркетингу (МіМ) – 111 студ. 0,5551 0,5661 0,5743
4 Міжнародних економічних відносин (МЕВ) – 116 студ. 0,4876 0,379 0,444
5 Фінансовий факультет (ФФ) – 234 студ. 0,4419 0,4148 0,4402
6 Обліку і аудиту (ОіА) – 148студ. 0,4647 0,4481 0,4655

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>