Наступним кроком є оцінка впливу середніх балів атестатів про повну загальну середню освіту на рівень навчання в університеті (табл. 1.21).
Таблиця 1.21
Взаємозв’язок успішності студентів 3 курсу із середніми балами їх атестатів, оцінений за коефіцієнтом кореляції (rYA)
№ з/п | Назва факультетів | За 1 курс | За 2 курс | Протягом усього періоду навчання в університеті |
---|---|---|---|---|
1 | ЕП (150 студ.) | 0,7145 | 0,6768 | 0,7125 |
2 | ЕІ (133 студ.) | 0,6567 | 0,4942 | 0,5908 |
3 | МіМ (111 студ.) | 0,5714 | 0,5377 | 0,5838 |
4 | МЕВ (116 студ.) | 0,7176 | 0,5996 | 0,6774 |
5 | ФФ (234 студ.) | 0,6823 | 0,6360 | 0,6767 |
6 | ОіА (148 студ.) | 0,5978 | 0,5699 | 0,5955 |
За змістом табл. 1.21 та рис. 1.36 можна побачити, що успішність навчання студентів факультету ЕП тісно взаємопов’язана із середніми балами їх атестатів, менше всього – із середніми балами атестатів студентів факультету МіМ.
Коефіцієнт кореляції середніх балів атестатів з успішністю студентів протягом усього періоду їх навчання в університеті безвідносно до факультетів дорівнює 0,65, що більше, ніж відповідний коефіцієнт IQ. Таким чином, можна зробити висновок, що кількість балів атестатів більше пояснює успішність навчання в університеті, ніж IQ.