1.6. Аналіз кількісних показників здатності особистості до навчання

Наступним кроком є оцінка впливу середніх балів атестатів про повну загаль­ну середню освіту на рівень навчання в університеті (табл. 1.21).

 

Таблиця 1.21

Взаємозв’язок успішності студентів 3 курсу із середніми балами їх атестатів, оцінений за коефіцієнтом кореляції (rYA)

 

№ з/п Назва факультетів За 1 курс За 2 курс Протягом усього періоду навчання в університеті
1 ЕП (150 студ.) 0,7145 0,6768 0,7125
2 ЕІ (133 студ.) 0,6567 0,4942 0,5908
3 МіМ (111 студ.) 0,5714 0,5377 0,5838
4 МЕВ (116 студ.) 0,7176 0,5996 0,6774
5 ФФ (234 студ.) 0,6823 0,6360 0,6767
6 ОіА (148 студ.) 0,5978 0,5699 0,5955

 

За змістом табл. 1.21 та рис. 1.36 можна побачити, що успішність навчання студентів факультету ЕП тісно взаємопов’язана із середніми балами їх атестатів, менше всього – із середніми балами атестатів студентів факультету МіМ.

 

Рис. 1.36. Діаграма коефіцієнтів кореляції успішності студентів із середніми балами атестатів про повну загальну середню освіту

 

Коефіцієнт кореляції середніх балів атестатів з успішністю студентів про­тягом усього періоду їх навчання в університеті безвідносно до факультетів дорівнює 0,65, що більше, ніж відповідний коефіцієнт IQ. Таким чином, можна зробити висновок, що кількість балів атестатів більше пояснює успішність на­вчання в університеті, ніж IQ.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>