1.5. Кількісна оцінка об’єктивності зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) результатів навчання в Україні

 Дуже цікавим показником, що свідчить про те, на скільки відрізняються фактичні дані від теоретичних, що відповідають нормальному закону розподі­лу, є відносна величина у відсотках суми абсолютних відхилень, віднесена до кількості абітурієнтів, які проходили тестування в кожному з регіонів. За цією схемою був проведений аналіз даних ЗНО як по всій Україні, так і в кожному із 27 регіонів України з математики та української мови і літератури за чотири роки, а саме 2008 – 2011 роки.

За обчисленими відхиленнями за відповідною схемою маємо, що у 2008 році найбільші відхилення розподілу оцінок сертифікатів з математики від нор­мального розподілу мають місце у Черкаській області (31,71 %), у 2009 році – у Тернопільській області (22,09 %) (табл. 1.9, 1.10), у 2010 році – у Херсонській області (10,57 %), у 2011 році – у м. Києві (17,73 %).

Рис. 1.25. Емпіричні та теоретичні криві розподілу балів сертифікатів з української мови і літератури в Україні в цілому

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>