Дескриптори рівнів Національної рамки кваліфікацій
Таблиця Д.1
Дескриптори рівнів Національної рамки кваліфікацій
Рівень | Знання | Вміння | Комунікація | Автономність і відповідальність |
---|---|---|---|---|
0 | Здатність адекватно діяти у відомих простих ситуаціях під безпосереднім контролем. Готовність до систематичного навчання | |||
Елементарні загальні знання про себе та довкілля | Виконання елементарних завдань у відомих однотипних ситуаціях | Ситуативна взаємодія в обмеженому колі осіб за допомогою інших | Виконання завдань під безпосереднім контролем | |
Розуміння найпростіших причинно-наслідкових та просторово-часових зв’язків | ||||
Реагування на прості усні повідомлення | ||||
1 | Здатність виконувати прості завдання у типових ситуаціях у чітко визначеній структурованій сфері роботи або навчання. Виконання завдань під безпосереднім керівництвом. Готовність до навчання на наступному рівні | |||
Елементарні фактологічні знання | Виконання простих завдань за визначеними правилами та інструкціями у типових ситуаціях з використанням простих інструментів | Інтеграція до соціальних груп | Виконання завдань під безпосереднім керівництвом | |
Реагування на прості письмові та усні повідомлення | ||||
Розуміння найпростіших понять про себе і довкілля, основ безпечної поведінки | Обмежена індивідуальна відповідальність | |||
Формулювання елементарних суджень | ||||
2 | Здатність виконувати типові нескладні завдання у типових ситуаціях у чітко визначеній структурованій сфері роботи або навчання. Виконання завдань під керівництвом з елементами самостійності | |||
Базові фактологічні знання, набуті у процесі навчання та/або трудової діяльності | Виконання типових нескладних завдань за визначеними правилами та інструкціями у різних типових ситуаціях з використанням інструментів | Взаємодія в колективі для виконання завдань | Виконання завдань під керівництвом з елементами самостійності | |
Розуміння основних (загальних) процесів у навчанні та/або трудовій діяльності | Оцінювання результатів виконання завдань відповідно до установлених критеріїв, застосування аргументації | Продукування деталізованих усних і письмових повідомлень | Індивідуальна відповідальність за результати виконання завдань у навчанні та/або трудовій діяльності |