2.7. Працевлаштування випускників

Дуже важливим результатом навчання є рівень сформованості узагальне­них компетентностей. Оцінка роботодавців важливості цих компетентностей подана в табл. 2.6.

 

Таблиця 2.6

Узагальнені компетентності в оцінках роботодавців

№ з/п Компетентності Оцінка роботодавців, %
5 4 3 2 1
1 Здатність до самостійного, якісного і вчасного виконання завдань 56,20 33,66 7,73 1,13 1,29
2 Здатність до пошуку й аналізу необхідної інформації 45,73 41,55 9,98 2,42 0,32
3 Здатність до співпраці у процесі вирішення проблем 46,22 40,74 10,47 1,77 0,81
4 Здатність до прийняття стратегічних рішень в умовах невизначеності 41,36 40,23 14,86 2,91 0,65
5 Здатність вирішення дискусійних питань без конфліктів 40,78 38,35 16,67 3,07 1,13
6 Здатність до самовдосконалення для підвищення свого освітнього і культурного рівнів 38,87 39,84 17,10 3,23 0,97
7 Здатність самостійно визначати пріоритети для виходу на кінцеву мету 36,51 41,20 19,55 1,13 1,62
8 Орієнтація на досягнення життєвого успіху 39,74 36,83 17,61 3,07 2,75
9 Орієнтація на здоровий спосіб життя 39,07 36,17 16,08 4,98 3,70
10 Орієнтація на самореалізацію в академічній і професійній сферах 25,12 42,35 24,64 6,92 0,97
11 Здатність до лідерства 25,76 36,23 27,86 7,73 2,42
12 Орієнтація на створення міцної сім’ї 27,14 33,60 24,23 9,69 5,33

 

Компетентності ранговані за рівнем відсотків респондентів, що вказали зна­чення «дуже важливо». Таким чином, безумовний пріоритет роботодавці віддали трьом компетентностям: здатності до самостійного, якісного і вчасного вико­нання завдань; здатності до співпраці у процесі вирішення проблем; здатнос­ті до пошуку й аналізу необхідної інформації.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>