2.7. Працевлаштування випускників

Особливості навчального процесу в ХНЕУ наведені в табл. 2.4.

 

Таблиця 2.4

Особливості навчального процесу в ХНЕУ 

 

№ з/п Особливості Оцінка роботодавців, %
5 4 3 2 1
1 Рейтингове оцінювання сформо- ваності компетентностей за поточ­ним та підсумковим контролем 23,74 41,92 25,42 5,89 3,03
2 Комп’ютерна перевірка дипломних проектів та рефератів на плагіат 21,20 32,89 27,71 11,52 6,68
3 Ліквідація можливості перездачі заборгованості через «домов­леність» 15,41 35,18 28,98 12,40 8,04
4 Вибіркові ректорські перевірки об’єктивності оцінювання якості сформованості компетентностей 10,92 26,55 34,12 20,17 8,24

 

Згідно з «Положенням оцінки результатів навчання університету» оцін­ка за сформованість компетентностей за кожною дисципліною має інтегра­ційний характер і складається з оцінок за поточну роботу протягом семестру, курсові проекти, ІНДЗ та підсумкової оцінки, що отримана на іспиті. Такий під­хід 65,66 % роботодавців оцінили на 5 та 4 бали.

Достатньо багато роботодавців, а це 54,09 %, оцінили на 4 та 5 балів комп’ютерну перевірку на плагіат, що використовується в університеті від­носно дипломних проектів (робіт), курсових проектів (робіт), ІНДЗ та інших індивідуальних завдань.

Перелічені особливості організації навчального процесу у комплексі у ви­сокій мірі забезпечують об’єктивність та високу точність оцінки сформованості компетентностей з кожної дисципліни у студентів і підтримують мотивованість до якісного навчання.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>