2.7. Працевлаштування випускників

Об’єктивність оцінювання результатів навчання забезпечується такими засобами (табл. 2.3).

Найбільш ефективною формою перевірки рівня сформованості компе­тентностей у студентів, яка забезпечує дуже високий рівень об’єктивності, є письмова форма з шифруванням відповідей. У ХНЕУ вона використовується вже десять років і дає дуже позитивні результати, про що свідчить практична відсутність скарг від батьків та студентів з приводу заниження оцінок. Як по­казали дані табл. 2.3, роботодавці також підтримують запровадження цього засобу. 61,83 % роботодавців оцінили цей засіб на 5 та 4 бали.

 

Таблиця 2.3

Засоби забезпечення об’єктивності оцінювання результатів навчання

№ з/п Засоби моніторингу Оцінка роботодавців, %
5 4 3 2 1
1 Письмова форма контролю сформо- ваності компетентностей через іспити з шифровкою відповідей 23,83 36,00 27,00 8,50 4,67
2 Висока технічна забезпеченість само­стійності виконання студентами зав­дань на іспитах (глушилки) 15,17 37,00 31,67 11,00 5,17

 

У свою чергу, на погляд автора, роботодавці недостатньо оцінили викорис­тання в нашому університеті технічних засобів протидії списуванню з ви­користанням електронних приладів, а саме: мобільних телефонів, айфонів та ін. Уже десять років у ХНЕУ ми використовуємо сертифіковані прилади за­глушення електромагнітних хвиль відповідного діапазону для забезпечення неможливості зв’язку студентів, що складають письмовий іспит, із зовнішнім середовищем для використання підказок. Тільки 52,17 % роботодавців оціни­ли цей засіб на 5 та 4 бали.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>