2.7. Працевлаштування випускників

Викликає цікавість роботодавців до нових форм проведення іспитів та інших заходів щодо перевірки сформованості компетентностей у студентів. Питання з цього приводу з відповідними відсотками відповідей роботодавців наведені в табл. 2.2.

Таблиця 2.2

Засоби моніторингу сформованості компетентностей з точки зору роботодавців

 

№ з/п Засоби моніторингу Оцінка роботодавців, %
5 4 3 2 1
1 Забезпечення єдності лекційного матеріалу зі змістом практичних та лабораторних занять для формування компетентностей 36,15 42,45 17,08 3,32 1,00
2 Перевірка сформованості компетент­ностей через іспити із ситуаційними завданнями 29,62 42,60 20,13 6,32 1,33
3 Моніторинг результатів наукової діяль­ності студентів протягом усього періоду навчання 23,28 44,05 28,31 3,02 1,34

 

Таким чином, єдність лекційного матеріалу і завдань на практичних та ла­бораторних заняттях для формування у студентів компетентностей відіграє значну роль – 78,6 % роботодавців оцінили важливість цього засобу на 5 та 4 бали (див. табл. 2.2).

Перевірка сформованості компетентностей через вирішення ситуаційних завдань, що вже десять років використовується в університеті, підтримана ро­ботодавцями – 72,22 % роботодавців оцінили важливість цього засобу на 5 та 4 бали (див. табл. 2.2).

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>