Викликає цікавість роботодавців до нових форм проведення іспитів та інших заходів щодо перевірки сформованості компетентностей у студентів. Питання з цього приводу з відповідними відсотками відповідей роботодавців наведені в табл. 2.2.
Таблиця 2.2
Засоби моніторингу сформованості компетентностей з точки зору роботодавців
№ з/п | Засоби моніторингу | Оцінка роботодавців, % | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
5 | 4 | 3 | 2 | 1 | ||
1 | Забезпечення єдності лекційного матеріалу зі змістом практичних та лабораторних занять для формування компетентностей | 36,15 | 42,45 | 17,08 | 3,32 | 1,00 |
2 | Перевірка сформованості компетентностей через іспити із ситуаційними завданнями | 29,62 | 42,60 | 20,13 | 6,32 | 1,33 |
3 | Моніторинг результатів наукової діяльності студентів протягом усього періоду навчання | 23,28 | 44,05 | 28,31 | 3,02 | 1,34 |
Таким чином, єдність лекційного матеріалу і завдань на практичних та лабораторних заняттях для формування у студентів компетентностей відіграє значну роль – 78,6 % роботодавців оцінили важливість цього засобу на 5 та 4 бали (див. табл. 2.2).
Перевірка сформованості компетентностей через вирішення ситуаційних завдань, що вже десять років використовується в університеті, підтримана роботодавцями – 72,22 % роботодавців оцінили важливість цього засобу на 5 та 4 бали (див. табл. 2.2).