2.7. Працевлаштування випускників

Таблиця 2.1

Значущість характеристик науково-навчального процесу в ХНЕУ для роботодавців

 

№ з/п Характеристика процесу Оцінка роботодавців, %
5 4 3 2 1
1 Висока якість професорсько-викладацького складу, комфортні умови навчання 51,08 33,83 11,44 2,65 1,00
2 Наявний позитивний імідж університету 44,37 37,98 13,28 3,36 1,01
3 Надання можливості отримання іноземного (французького або австрійського) диплома після закінчення університету 38,08 35,10 17,38 6,79 2,65
4 Надання можливості студентам вивчення іноземної мови протягом усього періоду навчання 36,09 36,59 18,05 7,28 1,99
5 Обов’язковість відвідування студентами занять 35,55 34,55 19,60 7,31 2,99
6 Можливість безкоштовної самопрезентації кожного студента в рамках системи «Кар’єра» 33,84 36,18 23,28 5,70 1,01
7 Можливість навчання повністю англійською мовою 31,99 29,48 22,78 12,06 3,69
8 Запровадження тренінгів, імітаційних, рольових та ділових ігор для формування компетентностей 30,86 42,08 20,63 5,94 0,50
9 Самостійний відбір студентами варіативних дисциплін для свого індивідуального навчального плану 28,41 33,89 25,58 8,31 3,82
10 Залучення студентів для виконання ННТР у рам­ках асоціації «ІНЖЕК» 27,20 37,98 26,87 6,30 1,66
11 Моніторинг формування компетентностей дисципліни три рази на семестр 27,02 48,11 18,12 5,60 1,15
12 Функціонування аспірантури та докторантури 26,78 39,01 24,63 7,11 2,48
13 Обов’язковість виконання студентами ІНДЗ 25,70 37,48 23,71 8,79 3,32
14 Запровадження інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) 23,96 47,59 22,96 4,83 0,67
15 Обов’язковість ознайомлення студентів з переліком компетентностей кожної дисципліни 22,48 43,14 23,64 7,93 2,81

 

Аналіз анкет дозволив побудувати систему цінностей кожної характери­стики науково-навчального процесу університету в порядку зниження їх з точки зору роботодавців.

Найбільш значущими характеристиками є висока якість професорсько- викладацького складу, комфортні умови навчання та наявний позитивний імідж університету, відповідно 51,08 та 44,37 % роботодавців оцінили їх на 5 балів (див. табл. 2.1).

Найменш значущими характеристиками роботодавці визначили такі: за­провадження ІКТ – 23,96 % відповідей на 5 балів – та обов’язковість ознайом­лення студентів з переліком компетентностей кожної дисципліни – 22,48 % відповідей на 5 балів (див. табл. 2.1).

Така оцінка показує, що роботодавці у своїй компетентності далекі від технологій організації навчального процесу і тому для них більш важливий загальний імідж, ніж передові технології навчання. Інакше кажучи, для них більш важливий результат, ніж засоби його досягнення.

Такий висновок покладено в основу рекламної кампанії університету.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>