Таблиця 2.1
Значущість характеристик науково-навчального процесу в ХНЕУ для роботодавців
№ з/п | Характеристика процесу | Оцінка роботодавців, % | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
5 | 4 | 3 | 2 | 1 | ||
1 | Висока якість професорсько-викладацького складу, комфортні умови навчання | 51,08 | 33,83 | 11,44 | 2,65 | 1,00 |
2 | Наявний позитивний імідж університету | 44,37 | 37,98 | 13,28 | 3,36 | 1,01 |
3 | Надання можливості отримання іноземного (французького або австрійського) диплома після закінчення університету | 38,08 | 35,10 | 17,38 | 6,79 | 2,65 |
4 | Надання можливості студентам вивчення іноземної мови протягом усього періоду навчання | 36,09 | 36,59 | 18,05 | 7,28 | 1,99 |
5 | Обов’язковість відвідування студентами занять | 35,55 | 34,55 | 19,60 | 7,31 | 2,99 |
6 | Можливість безкоштовної самопрезентації кожного студента в рамках системи «Кар’єра» | 33,84 | 36,18 | 23,28 | 5,70 | 1,01 |
7 | Можливість навчання повністю англійською мовою | 31,99 | 29,48 | 22,78 | 12,06 | 3,69 |
8 | Запровадження тренінгів, імітаційних, рольових та ділових ігор для формування компетентностей | 30,86 | 42,08 | 20,63 | 5,94 | 0,50 |
9 | Самостійний відбір студентами варіативних дисциплін для свого індивідуального навчального плану | 28,41 | 33,89 | 25,58 | 8,31 | 3,82 |
10 | Залучення студентів для виконання ННТР у рамках асоціації «ІНЖЕК» | 27,20 | 37,98 | 26,87 | 6,30 | 1,66 |
11 | Моніторинг формування компетентностей дисципліни три рази на семестр | 27,02 | 48,11 | 18,12 | 5,60 | 1,15 |
12 | Функціонування аспірантури та докторантури | 26,78 | 39,01 | 24,63 | 7,11 | 2,48 |
13 | Обов’язковість виконання студентами ІНДЗ | 25,70 | 37,48 | 23,71 | 8,79 | 3,32 |
14 | Запровадження інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) | 23,96 | 47,59 | 22,96 | 4,83 | 0,67 |
15 | Обов’язковість ознайомлення студентів з переліком компетентностей кожної дисципліни | 22,48 | 43,14 | 23,64 | 7,93 | 2,81 |
Аналіз анкет дозволив побудувати систему цінностей кожної характеристики науково-навчального процесу університету в порядку зниження їх з точки зору роботодавців.
Найбільш значущими характеристиками є висока якість професорсько- викладацького складу, комфортні умови навчання та наявний позитивний імідж університету, відповідно 51,08 та 44,37 % роботодавців оцінили їх на 5 балів (див. табл. 2.1).
Найменш значущими характеристиками роботодавці визначили такі: запровадження ІКТ – 23,96 % відповідей на 5 балів – та обов’язковість ознайомлення студентів з переліком компетентностей кожної дисципліни – 22,48 % відповідей на 5 балів (див. табл. 2.1).
Така оцінка показує, що роботодавці у своїй компетентності далекі від технологій організації навчального процесу і тому для них більш важливий загальний імідж, ніж передові технології навчання. Інакше кажучи, для них більш важливий результат, ніж засоби його досягнення.
Такий висновок покладено в основу рекламної кампанії університету.