Уточнення переліку предметно-спеціалізованих компетентностей та якості їхньої сформованості у студентів здійснюється в університеті на випускових кафедрах кожного року після проведення захисту бакалаврських та магістерських дипломних робіт (проектів) і аналізу звітів голів ДЕК. Як правило, їхні висновки дуже цінні для прийняття рішень щодо вдосконалення навчального процесу як за змістом професійно орієнтованих дисциплін та їхнім переліком, так і за засобами відпрацювання професійних компетентностей. Особливу цінність їхня допомога має при розробці змісту й організаційного забезпечення тренінгів та інших засобів формування компетентностей.
Таким чином, університет впроваджує першу складову з реалізації своїх обов’язків щодо сприяння працевлаштуванню випускників.
Другою складовою є просування випускників на ринок праці, яку університет реалізує через проект «Кар’єра». Однією з ідей цього проекту є організація отримання студентами компетентностей завдяки участі в наукових проектах, які фінансуються потенційними роботодавцями.
Актуальність проекту полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку освітньої системи відсутня галузева спрямованість у підготовці студента і переважає низький рівень забезпечення практичної підготовки фахівців.
Інноваційність проекту полягає у просуванні на ринок праці не випускників, а студентів 3 – 5 курсів для отримання практик, стажувань, створення тимчасових творчих колективів з метою розв’язання проблем, що виникають у роботодавців на госпдоговірній основі. Це сприяє осмисленому навчанню на старших курсах та надає студентам можливість заробляти гроші у вільний від навчання час завдяки своїм знанням, підвищує мотивацію отримання професійних компетентностей і якісної освіти в цілому. Підприємство, у свою чергу, сплачуючи кошти за розробку замовлення, отримує можливість пошуку та вибору найбільш компетентного молодого фахівця для свого бізнесу, тестуючи його на конкретному практичному завданні, визначаючи його професійні якості та творчий підхід у вирішенні робочих питань.