2.4. Самостійна робота студентів та її забезпечення

Одним із напрямів використання ІТ-технологій для вдосконалення на­вчального процесу є розробка і впровадження технологій дистанційного навчання. Вони відіграють суттєву роль як у денній, так і в заочній формах на­вчання й забезпечують самостійну роботу студента (рис. 2.6).

Рис. 2.6. Зв'язок форми навчання та видів навчального навантаження з дисциплінами навчального плану

Реалізація дистанційних технологій відносно окремої навчальної дисциплі­ни здійснюється у вигляді персональних навчальних систем (ПНС). Ґрунтую­чись на навчальній програмі [48], персональні навчальні системи розуміються автором як «автоматизовані навчальні системи», з акцентуацією на їх персо­нальний характер і спрямованість на самостійне навчання.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>