Ядром ПНС є електронний підручник (ЕП), який повинен включати:
1. Сукупність модулів, які, по суті, є відносно самостійними множинами знань, що необхідно засвоїти студенту для формування визначених компетенцій. Ці модулі мають бути подані у вигляді:
- мінімальної кількості текстової інформації, яка набрана шрифтом, що добре ідентифікується, з виділенням кольором, розміром або накресленням (курсив, напівжирний) визначень та інших найбільш важливих, з точки зору викладача, фрагментів тексту;
- великої кількості ілюстративного матеріалу;
- відеофрагментів, що дозволяють передати у динаміці процеси та явища;
- аудіофрагментів;
- гіперпосилань на інші фрагменти даного підручника або на інші навчальні матеріали, довідники;
- переліку рекомендованої літератури, що включає наявні в бібліотеці видання, статті в журналах, збірники наукових статей за проведеними конференціями, електронні публікації, які розміщені на серверах університету або в мережі Інтернет;
- системи тестів, що дозволяють оцінити рівень знань студента;
- глосаріїв.
Для реалізації другого етапу технології вивчення навчальної дисципліни, а саме формування у студентів здатності використовувати засвоєні знання, потрібно наповнити модулі додатковими складовими і вийти на другий більш високий рівень.
Залежно від змісту кожного модуля першого технологічного етапу викладач має вирішити, якими засобами можливо сформувати у студента потрібні компетенції. Це можуть бути практичні завдання різного рівня складності, лабораторні роботи, завдання для написання есе, курсові проекти за окремими модулями, комплект кейсів, тренінги, ділові ігри. Будь-який із цих способів формування компетенцій повинен мати ступеневий характер з точки зору складності, для того щоб викладач мав формалізований критерій оцінки сформованості компетенції. Стосовно тренінгів або ділових ігор, які проводяться в інтерактивному режимі, то вони потребують специфічного програмного забезпечення і великої кількості статистичної інформації. Крім того, зміст, організація і програмне забезпечення вказаних засобів формування ком- петентностей обов’язково мають передбачати можливість індивідуальної оцінки кожного студента за ступенем сформованості у нього компетентностей.