2.1. Концепція компетентнісного підходу

Кожна з характеристик мислення, на думку автора, за визначенням носить дискусійний характер і потребує уточнення, але в цілому може бути викорис­тана для ілюстрації структурної і змістовної складності розумового процесу, розуміння як однієї зі складових компетентності. Автор вважає, що сучасному фахівцю економічного профілю під час навчання необхідно розвивати кожну із характеристик мислення. Побудова навчального процесу та розробка за­вдань повинні ґрунтуватися на особливостях кожної з характеристик з метою формування та розвитку їх у студентів задля набуття й розвитку їхньої компе­тентності, що фактично є «студентоцентрованим підходом» *6 .

*6 « Студентоцентрований підхід (Student-centred approach/Learner-centred approach) : Передбачає розроблення освітніх/навчальних програм, які зо­середжуються на результатах навчання, враховують особливості пріоритетів особи, яка навчається, ґрунтуються на реалістичності запланованого навчаль­ного навантаження, що узгоджується з тривалістю освітньої/навчальної про­грами. При цьому студенту надаються більші можливості щодо вибору змісту, темпу, способу та місця навчання» [21].

Кожен студент живе і розвивається у загальному комунікативному ото­ченні (ЗКО), яке формує його як особистість та компетентність як фахівця. На рис. 2.1 наведено схему реального впливу ЗКО на студента та взаємозв’язків між елементами цього оточення. Сприйняття студентом зовнішнього світу здійснюється через ЗКО та його елементи.

 

Рис. 2.1. Структура загального комунікативного оточення студента університету

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>