2.1. Концепція компетентнісного підходу

Крім того, потрібно мати на увазі, що навчальні плани мають у своєму складі не тільки нормативну частину, зміст якої залежить від НМК, а й варіа­тивну складову, що визначається конкретним ВНЗ. Крім того, якість реалізації навчальних планів суттєво залежить від ВНЗ.

Як свідчать результати вступних кампаній останніх років (див. підроз­діл 1.3) та відгуки роботодавців, підготовка фахівців у різних університетах за якістю значно відрізняється.

Таким чином, важливо поставити результати роботи щодо вдосконалення вищої освіти в цілому на користь якості підготовки фахівців різного професій­ного та «освітнього рівня»*18. Важливо не створити ще одну інституцію для «викачування» грошей з ВНЗ та врешті-решт з громадян. Якщо надати додат­кові дозвільні та контрольні функції будь-якій організації макро- або мезорівня, в наших умовах вона може перетворитися на додаткового рекетира.

*18 « Освітній рівень (Educational level) : див. Рівень освіти (Level of edu­cation), Освітня програма (Educational programme): Узгоджена сукупність освітніх компонентів (навчальних дисциплін, модулів, практик тощо), яка ви­знана необхідною для присудження певної кваліфікації та описана результа­тами навчання в термінах компетентностей» [21].

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>