1.6. Аналіз кількісних показників здатності особистості до навчання

 Наступним питанням для оцінки є вплив балів сертифікатів з математики на результати навчання в університеті (табл. 1.20).

Таблиця 1.20

Взаємозв’язок успішності студентів 3 курсу з балами їх сертифікатів з математики, оцінений за коефіцієнтом кореляції (rYC)

№ з/п Назва факультетів За 1 курс За 2 курс Протягом усього періоду навчання в університеті
1 ЕП (150 студ.) 0,6331 0,5705 0,6161
2 ЕІ (133 студ.) 0,7140 0,5536 0,6514
3 МіМ (111 студ.) 0,2834 0,2145 0,2617
4 МЕВ (116 студ.) 0,6589 0,5369 0,6142
5 ФФ (234 студ.) 0,5938 0,5767 0,6007
6 ОіА (148 студ.) 0,6838 0,6922 0,7029

 

Із табл. 1.20 видно, що бали сертифікатів з математики найбільше вплива­ють на успішність навчання в університеті студентів факультету ОіА, менше всього – студентів факультету МіМ. Такий стан демонструє рис. 1.35.

 

Рис. 1.35. Діаграма коефіцієнтів кореляції успішності студентів з балами їх сертифікатів з математики

 

Коефіцієнт кореляції успішності студентів протягом усього періоду їх навчання в університеті з балами сертифікатів з математики безвідносно до факультетів дорівнює 0,617, що більше, ніж відповідний коефіцієнт IQ. Таким чином, можна сказати, що кількість балів сертифікатів з математики більше пояснює успішність навчання в університеті, ніж IQ.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>