1.6. Аналіз кількісних показників здатності особистості до навчання

Дані результатів моделювання зв’язку за допомогою множинної регресії успішності навчання студентів і IQ, балів сертифікатів з української мови і лі­тератури, математики та середніх балів атестатів зведені в табл. 1.22.

Таблиця 1.22

Моделі залежності успішності навчання студентів від показників А, В, С, D

 

№ з/п У цілому по університету та факультетах Регресійні моделі Критерії якості моделі
1 2 3 4
1 По університету в цілому (892 студ.) Y = 0,095D + 0,336В + 0,205С + 0,279А R2 = 0,587;
F = 314,9;
DW =1,564
2 ЕП(150 студ.) Y = 0,161D + 0,437В + 0,357А R2 = 0,676;
F = 101,64;
DW =1,752
3 ЕІ (133 студ.) Y = 0,176D + 0,399С + 0,289А R2 = 0,5128;
F = 45,26;
DW =1,812
4 МіМ (111 студ.) Y = 0,466В + 0,042А R2 = 0,468;
F = 47,44;
DW=1,657
5 МЕВ (116 студ.) Y = 0,345В + 0,213 С + 0,284А R2 = 0,563;
F = 48,01;
DW = 1,51
6 ФФ (234 студ.) Y = 0,155D + 0,296В + 0,132С + 0,333А R2 = 0,611;
F = 89,98;
DW = 1,929
7 ОіА (148 студ.) Y = 0,12D + 0,3В + 0,315 С + 0,238А R2 = 0,625;
F = 59,61;
DW=1,25

 

У цілому по університету успішність навчання студентів за силою впливу обумовлена таким рейтингом показників:

на першому місці – В – бали сертифікатів з української мови і літератури;

на другому місці – А – середні бали атестатів про повну загальну середню освіту;

на третьому місці – С – бали сертифікатів з математики;

на четвертому місці – D – бали, що характеризують рівень коефіцієнта IQ.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>