1.5. Кількісна оцінка об’єктивності зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) результатів навчання в Україні

Рис. 1.22. Розподіл оцінок незалежного тестування з математики абітурієнтів ХНЕУ у 2007 році

Рис. 1.23. Розподіл оцінок незалежного тестування з української мови і літератури абітурієнтів ХНЕУ у 2007 році

Таким чином, зовнішній вигляд емпіричних та теоретичних кривих розпо­ділу і значення критерію Колмогорова-Смірнова свідчать про те, що оцінюван­ня було дійсно незалежним, оскільки відсутнє значиме відхилення емпірич­них (фактичних) даних від теоретичних.

З іншого боку, наведені результати свідчать про коректність гіпотези про нормальний закон розподілу оцінок результатів навчання школярів у випадку, коли відсутнє зовнішнє цілеспрямоване втручання у процес оцінювання здат­ностей учнів до засвоєння і використання знань.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>