Додаток З

Викладач повинен розуміти, що:

  • якість змісту навчального процесу та його ефективність в університеті безпосередньо залежать від інтенсивності продукування ним найновіших знань у тій сфері, де він викладає, та володіння ним нових вітчизняних і світових наукових розробок;
  • результат власних наукових досліджень чи проектних розробок повинен бути опублікований у наукових статтях, монографіях та використаний у конспектах лекцій;
  • підготовка і видання ним якісної науково-методичної літератури підвищує якість підготовки фахівців в університеті;
  • підготовка кандидатів та докторів наук підвищує як його власний професійний рівень, так і якість підготовки фахівців;
  • власний приклад моральності, творчої активності, працьовитості і відданості справі є основою роботи зі студентами.

Надані тези і припущення дають можливість зрозуміти мотиви розробки та внутрішній механізм запропонованої методики оцінки якості роботи через кількісні показники.

Оцінка науково-педагогічної діяльності (НПД) викладачів ґрунтується на кількісному обліку результатів їх роботи за основними напрямами. Кількісна оцінка НПД є сумою оцінок за всіма напрямами роботи за минулий рік і розраховується за спеціальним алгоритмом роботи за весь трудовий стаж викладача.

У цілому для кількісної оцінки НПД вводиться 6 напрямів:

  • загальна характеристика (ЗХ);
  • адміністративні посади (АП);
  • педагогічна діяльність (ПД);
  • науково-методична робота (НМР);
  • організаційна робота (ОР);
  • адміністративний бонус (АБ).

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>