Додаток З

У зв’язку з цим необхідно виходити з таких тез:

1. Викладач, який виконав свій індивідуальний план, згідно із законодавством, має право й отримує посадовий оклад і надбавки, що встановлені законом. Вважається при цьому, що якість його роботи мінімально необхідна (інакше потрібно поставити питання про його професійну невідповідність посаді).

2. Додаткове матеріальне та моральне заохочення повинно бути нараховано пропорційно якості й кількості роботи кожного викладача.

3. Кількісна оцінка в балах носить порівнянний, а не абсолютний характер, і це порівняння проводиться всередині кожної категорії професорсько- викладацького складу (ПВС). Всередині кожної категорії, виходячи зі значень мінімальної та максимальної кількості балів, викладачі об’єднуються у три групи: вищу, середню та нижчу. Заохочення нараховують викладачам, які увійшли в середню та вищу групи за окремими шкалами, межі яких будуть залежати від конкретних значень набраних балів.

4. Джерелом матеріального заохочення є економія фонду заробітної плати. Матеріальне заохочення може бути надане у вигляді надбавок, доплат, премій, матеріальної допомоги. Крім того, за рахунок добровільних внесків працівників до профспілкового комітету надається матеріальна допомога працівникам та проводяться пільгові культурно-оздоровчі заходи.

Зокрема, необхідно виходити з того, що кожен викладач має:

  • необхідну кваліфікацію для своєї посади;
  • здібності до самовдосконалення та підвищення свого професійного рівня;
  • бажання вдосконалюватися та підвищувати свій професійний рівень;
  • бажання працювати для підвищення якості підготовки фахівців, яких випускає університет, та підвищувати його імідж.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>