Додаток З

Ураховуючи те, що детальний розрахунок балів у видавничій діяльності здійснюється за ретроспективною глибиною у 5 років, виникає необхідність врахування видань протягом усього трудового стажу. Це здійснюється в узагальненому вигляді через коефіцієнт (ДК), який враховує видавниче напрацювання викладача за весь трудовий стаж до 2000 року, обчислюється за кожним видом продукції за формулою:

коефіцієнт (ДК)

де N – кількість видань з початку трудової діяльності до 2000 р.

Таким чином, рейтингова оцінка видавничої діяльності має діалектичний характер. З одного боку, після видання книги її рейтинговий бал швидко знижується до невеликого залишку, що потребує від викладача постійної діяльності в цій сфері. З іншого – при наявності стабільної видавничої активності він отримує бали, які надають йому перевагу перед тими, хто займається цим епізодично.

Зміст інтегрального показника видавничої продукції полягає в тому, що на наступні 3 – 5 років акцент має бути зроблений на підготовці електронних підручників та ПНС, тому їм надається максимальна кількість балів. Це означає, що найбільшу рейтингову цінність має створення висококреативної та високоіміджової продукції, яка має не тільки вузькогалузеве, але й міжгалузеве значення.

Крім того, це передбачає високий рівень підготовки автора у сфері володіння програмними платформами та спрямованості на компетентнісний підхід.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>