Додаток Ж

Реалізація компетентнісного підходу

Недостаточно только получить знания; надо найти им приложение.
Недостаточно только желать; надо делать

Иоганн Вольфганг Гете (1749 – 1832) –
немецкий писатель, философ и естествоиспытатель

Знание и только знание делает человека свободным и великим

Дмитрий Иванович Писарев (1840 – 1868) –
русский публицист, литературный критик

 

Формування в студентів знань, навичок і вмінь та здатності застосовувати їх на практиці, що дає змогу особистості діяти або виконувати певні функції, спрямовані на досягнення певних стандартів у професійній галузі або певній діяльності («Положення…», с. 24, 29).

Діяльнісний принцип навчання (робота на кінцевий результат)

Единственный путь, ведущий к знанию, – это деятельность

Джордж Бернард Шоу (1856 – 1950) –
английский драматург и публицист

Деятельность – великая вещь. Если люди
решительно будут делать то,
что нужно, то со временем им это понравится

Джон Рескин (1819 – 1900) –
английский списатель, теоретик искусства

Не ошибается лиш тот, кто ничего не делает.
Не бойтесь ошибаться – бойтесь повторять ошибки

Теодор Рузвельт (1858 – 1919) – 26-й президент США

 

Робота викладача має бути спрямована на кінцевий результат – форму­вання у студента компетентності та компетенцій, які йому необхідні як фа­хівцю з тієї чи іншої спеціальності, спеціалізації або магістерської програми згідно із затвердженою освітньо-кваліфікаційною характеристикою (ОКХ) («Положення…», с. 24).

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>