Додаток Ж

Розділ 1. Фундаментальні етичні цінності, прийняті в ХНЕУ

Виховання інтелектуальної еліти

Важнейшая задача цивилизации – научить человека мыслить

Томас Алба Эдисон (1847 – 1931) –
американский ученый, изобретатель

 

Інтелектуальна еліта – це представники суспільства, що найбільше в ньо­му виділяються і досягли інтелектуальної гармонії, для яких розумова праця й інтелектуальна творчість набувають екзистенціального значення, що мають у суспільстві статус стратегічного значення й значний вплив на процес ухва­лення життєво важливих для суспільства рішень. Призначення інтелектуаль­ної еліти – перегляд і переосмислення норм, постулатів і стереотипів мислен­ня, формування раціональної й сучасної соціально-економічної волі. Головна якість, що характеризує інтелектуальну еліту, – інтелектуальні досягнення.

Професійне й особистісне самовдосконалення, самонавчання, саморозвиток

Знание только тогда знание, когда оно приобретено усилиями
своей мысли, а не памятью

Лев Николаевич Толстой (1828 – 1910)

Случайные открытия делают только подготовленные умы

Блез Паскаль (1623 – 1662) –
французский математик, писатель

 

Професійне й особистісне самовдосконалення, самонавчання, саморозви­ток – це процеси самостійної цілеспрямованої діяльності, покликаної сформувати систему якостей особистості, поглядів і переконань, осмислення особис­тістю свого високого призначення в житті, усвідомлення відповідальності пе­ред сучасниками й майбутніми поколіннями, розуміння природи світобудови й прагнення до постійного морального зростання, розуміння того, що людина сама повинна себе вдосконалювати у професійному й моральному аспектах.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>