Додаток Ж

Вдячливість

Пусть молчит тот, кто дал; пусть говорит тот, кто получил

Мигель де Сервантес Сааведра (1547 – 1616) – испанский писатель

Не забывай услуг тебе оказанных, но забудь про те, которые ты сам оказал

Публий Сир (І в. до н.э.) – древнеримский поэт

 

Співробітники ХНЕУ та студенти не повинні забувати про допомогу, добрі поради інших. Їх невдячність може привести до зміни відкритої чуйної пове­дінки колег та студентів на байдужу та неспівчутливу, яка порушить єдність колективу ХНЕУ.

Взаємодовіра

Без доверия к учителю – учение не может давать добрых плодов

Дмитрий Иванович Менделеев (1834 – 1907) – русский химик

Первое условие для сближения – искренность

Михаил Михайлович Пришвин (1873 – 1954) – русский советский писатель

Рівень довіри властивий студентам і членам трудового колективу ХНЕУ є його важливим соціальним потенціалом, який сприяє благополуччю і його конкурентоспроможності. Розумна довіра і недовір’я як комунікативні ресур­си особистості формуються у процесі спілкування і є раціональними способа­ми забезпечення автономії, самостійності, індивідуальної безпеки особи кож­ного студента і члена трудового колективу ХНЕУ. З відчуттям довіри в ХНЕУ нерозривно пов’язані процеси взаємодопомоги, турботи один про одного. Довіра супроводжується атмосферою психологічного комфорту діяльності в ХНЕУ. Відчуття гармонії зі світом і оточуючими людьми, доброзичливість, спонтанність, природність прагнення до самореалізації своїх можливостей і здібностей – риси психологічного портрета особистості, що розвивається на основі базової установки на довіру.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>