Додаток Ж

Вміння слухати

Научись слушать и ты сможешь извлечь пользу

даже из тех, кто говорит плохо

Плутарх (ок. 46 – ок. 127) – древнегреческий писатель-моралист

Талантом собеседника отличается не тот, кто охотно говорит сам,

а тот, с кем охотно говорят другие

Франсуа де Ларошфуко (1613 – 1680) – французский писатель-моралист

Тот, кто склонен противоречить и много болтать, –

неспособен изучить то, что нужно

Демокрит из Абдеры (ок. 460 – ок. 370 до н.э.) – древнегреческий философ

 

Науково-педагогічні працівники ХНЕУ та студенти для формування ефек­тивної взаємодії повинні вміти слухати співрозмовника.

Слухаючи, треба:

забути особисті упередження проти співрозмовника;

не поспішати з відповідями й висновками;

розмежовувати факти й думки;

бути неупередженим в оцінці того, що ви почули від співрозмовника;

дійсно слухати, а не робити вигляд, начебто слухаєте, не відволікатися на сторонні думки.

Треба бути терплячим, зважати на манеру розмови співрозмовника, пам’ятати, що мета будь-якої форми ділової комунікації – правильне розумін­ня, яке неможливе, якщо ви не вмієте слухати співрозмовника.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>