Додаток Ж

Партнерські відносини студента й викладача

Вся гордость учителя б учениках, б росте посеянных им семян

Дмитрий Иванович Менделеев (1834 – 1907) – русский химик

Уча других, мы учимся сами

Луций Анней Сенека (ок. 4 до н.э. – 65 н.э.) – римский философ

Учитель, если он честен, всегда
должен быть бнимательным учеником

Максим Горький (Алексей Максимович Пешков) (1868 – 1936) –

русский советский писатель

 

Студент і викладач мають співпрацювати протягом усього навчального року зі спільною метою – формування певних компетентностей та компетен­цій, саморозвиток та самовдосконалення своїх професійних і особистих якос­тей («Положення…», с. 24).

 

Принцип чесності, відкритості, об’єктивності та незалежності

Цей принцип змушує викладачів бути неупередженими в думках, чесними і незалежними в оцінці знань та навичок студентів.

 

Подчинение прабде, независимой от личных интересоб и желаний, –
в этом бся честность, бся нравственность

Николай Платонович Огарев (1813 – 1877) –
русский революционер, поэт, публицист

Прабда – точно горькое питье, неприятное на бкус, но зато
восстанавливающее здоробье

Оноре де Бальзак (1799 – 1850) – французский писатель

Всякого рода прибилегии – это могила для сбободы и спрабедлибости

Иоганн Готфрид Зейме (1763 – 1810) – немецкий писатель

 

Якщо викладачі ХНЕУ потрапили в обставини, за яких існує можливість тиску на їх незалежність, чиниться тиск на їх думку (з боку керівництва чи батьків), дані факти повинні бути доведені до відома ректора.

Викладач ХНЕУ повинен постійно аналізувати свої взаємовідносини з ко­легами, щоб виявити та припинити упередженість у взаємостосунках.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>