2.1. Концепція компетентнісного підходу

Для узагальненого об’єкта професійної та освітянської діяльності форму­люються узагальнені компетентності з метою визначення (установлення) рівня кваліфікації, що описані в термінах – знання, розуміння; вміння; комунікативні здатності; автономність та відповідальність.

Предметно-спеціалізовані компетентності з різним рівнем деталізації обумовлені галузевим об’єктом професійної діяльності (наприклад, еко­номіка і підприємництво) або його складовою (наприклад, облік, аудит гос­подарської діяльності) відповідно до спеціальності, професії (наприклад, бух­галтер) (рис. 2.4).

Рис. 2.4. Ієрархія компетентностей за напрямом підготовки (спеціальністю)

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>