1.4. Оцінка рівня математичної та комп’ютерної підготовки школярів

 У класах з поглибленим вивченням математики (рис. 1.15) наближеним до оптимального є розподіл балів річного оцінювання, що засвідчує об’єктивність оцінювання результатів навчальної діяльності учнів у школі. Дещо вищі ре­зультати одержані під час моніторингового дослідження, а крива розподілу балів державної підсумкової атестації значно зміщена праворуч, що вказує на суттєву необ’єктивність оцінювання державної підсумкової атестації.

Рис. 1.15. Гістограма розподілу результатів моніторингового дослідження, річного оцінювання та державної підсумкової атестації в класах з поглибленим вивченням математики

6. Дослідження виявило, що навчальні заклади різного типу та форми власності надають різний рівень освітніх послуг. Учні закладів нового типу, тобто гімназій, ліцеїв, коледжів, спеціалізованих шкіл, мають значно кращі результати дослідження, ніж дев’ятикласники середніх загальноосвітніх шкіл. Дещо кращі результати мають учні державної та комунальної форм власності порівняно з приватними школами.

7. У навчальних закладах м. Києва вчителі ще недостатньо використову­ють можливості сучасних технічних засобів навчання. Причиною та­кого відставання є не стільки недостатнє матеріальне та технічне за­безпечення шкіл столиці, скільки відсутність належної методичної та технічної підготовки вчителів.

8. Дослідженням установлено, що вищий рівень навченості з математики мають учні, які працюють додатково з репетитором. Однак виявлено, що вчителі математики, які надають додаткові платні послуги своїм учням, часто не об’єктивно оцінюють їхній рівень навчальних досягнень.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>