1.3. Оцінка середньої освіти України закордонними інституціями

Важливе значення для підвищення мотивації до вивчення фізико- математичних дисциплін мають предметні олімпіади, турніри та конкурси, що проводяться Малою академією наук (МАН). «Минулого навчального року майже 70 % школярів було охоплено різними видами змагань із природничо- математичних предметів. Конкурси-захисти робіт МАН щорічно залучають до пошукової, експериментальної та дослідницької діяльності десятки тисяч талановитих вихованців загальноосвітніх та позашкільних навчальних закла­дів» [49].

Формування профільної фізико-математичної освіти стало можливим при прийнятті типових навчальних планів, де суттєво підвищені відсотки на варі­ативну складову (рис. 1.13).

Рис. 1.13. Розподіл навчального часу між освітніми галузями за базовими навчальними планами 1998 р. (1 - 11 класи) та 2004 р. (5 - 12 класи)

Значний обсяг варіативної складової дозволяє залежно від бажання учнів, їхніх батьків та можливостей школи збільшувати ту чи іншу складову на­вчальних планів і таким чином робити необхідну профілізацію. На погляд автора, профілізація є тим важелем, який дозволить більш диференційовано підходити до розвитку кожної особистості базуючись на максимально ефек­тивному використанні індивідуальних соціально-психологічних рис кожно­го учня.

 

 

 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>