Додаток Н

Рис. Н.3

 

Визначимо кількість абітурієнтів, яка має можливість отримати прохідний бал, виходячи з теоретичних розрахунків у припущенні біноміального закону розподілу. За стовпцем 7 табл. Н.1 визначаємо імовірність того, що випадкова величина X прийме значення на проміжку xi ∈[9; 16], як різниця значень функції розподілу:

P(X = xi |xi ∈[9; 16]) = 0,9998-0,7159 = 0,2839.

Отже, за теоретичними розрахунками 28 % абітурієнтів можуть набрати прохідний бал. Тобто і емпіричні, і теоретичні дослідження свідчать, що за існуючої системи тестування є достатньо велика ймовірність отримати прохідний бал абітурієнту, який не знає математики. Так, за теоретичними розрахунками така ймовірність складає 0,28, тобто 28 % абітурієнтів можуть набрати прохідний бал навіть якщо вони не читали запитання тесту, а відповідали навмання. Емпіричні дослідження доводять, що цей відсоток навіть вищий. Для досліджуваної групи він склав 38 %. Це можна пояснити тим, що ті, хто проходив випробування, мали певні знання з математики, які вплинули на вибір правильних відповідей на рівні інтуїції.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>