Визначимо кількість абітурієнтів, яка має можливість отримати прохідний бал, виходячи з теоретичних розрахунків у припущенні біноміального закону розподілу. За стовпцем 7 табл. Н.1 визначаємо імовірність того, що випадкова величина X прийме значення на проміжку xi ∈[9; 16], як різниця значень функції розподілу:
P(X = xi |xi ∈[9; 16]) = 0,9998-0,7159 = 0,2839.
Отже, за теоретичними розрахунками 28 % абітурієнтів можуть набрати прохідний бал. Тобто і емпіричні, і теоретичні дослідження свідчать, що за існуючої системи тестування є достатньо велика ймовірність отримати прохідний бал абітурієнту, який не знає математики. Так, за теоретичними розрахунками така ймовірність складає 0,28, тобто 28 % абітурієнтів можуть набрати прохідний бал навіть якщо вони не читали запитання тесту, а відповідали навмання. Емпіричні дослідження доводять, що цей відсоток навіть вищий. Для досліджуваної групи він склав 38 %. Це можна пояснити тим, що ті, хто проходив випробування, мали певні знання з математики, які вплинули на вибір правильних відповідей на рівні інтуїції.