Розроблення стратегії має завершуватися формуванням програми її реалізації з розбивкою за роками, оскільки сама по собі стратегія не може забезпечити вирішення ані поточних, ані майбутніх проблем.
Сформована стратегія розвитку університету ґрунтується на маркетингових дослідженнях здобутків стратегічного управління у провідних університетах Європи, демографічній ситуації в Україні, аналізі якості підготовки абітурієнтів, виявлених необхідних особистісних, професійних компетентностях випускників за різними спеціальностями з урахуванням існуючих можливостей і джерел фінансування процесу надання освітніх послуг та стану й важливості результатів рейтингування закладів вищої освіти. Отже, стратегія є продуктом колективного мислення і бачення розвитку університету в демографічному, поведінковому, організаційному, фінансовому, маркетинговому, управлінському аспектах, що підтверджує її комплексність, нагальність та реалістичність впровадження для успішності й ефективності розвитку університету та підтверджує можливість розповсюдження як типової для інших закладів вищої освіти України.