Розглянемо детально кожну з перерахованих стратегічних цілей.
Стратегічна ціль 1. Залучення абітурієнтів з високим рівнем підготовки. Показники результативності:
1.1. Не менш 30 % здобувачів мають конкурсний бал під час вступу на бакалаврський рівень вищий за 170.
1.2. IQ «високий» та «вище норми» за Амтхауером мають не менш ніж 60 % абітурієнтів.
1.3. Рівень креативності (гнучкості) «високий» та «вище норми» мають не менш 90 % абітурієнтів.
1.4. Опитування населення показує переважно високу та вищу за середню оцінку діяльності університету.
Стратегічна ціль 2. Формування ефективного науково-педагогічного персоналу університету.
Показники результативності:
2.1. Забезпечення 100 % відповідності характеристик НПП ліцензійним та акредитаційним вимогам.
2.2. Зниження відсотку викладачів пенсійного віку до 12 %.
2.3. Довести відсоток викладачів із науковими ступенями та вченими званнями до 85 %.
2.4. Забезпечувати 100 % проходження підвищення кваліфікації кожним науково-педагогічним працівником згідно університетського «Положення про підвищення кваліфікації».
2.5. Забезпечити щорічне стажування не менше 20 % НПП у суб’єктів господарювання.
2.6. Участь представників кожної акредитованої освітньої програми у професійних об’єднаннях та співтовариствах за фахом.