5.2. Приклад стратегії розвитку університету

Розглянемо детально кожну з перерахованих стратегічних цілей.

Стратегічна ціль 1. Залучення абітурієнтів з високим рівнем підготовки. Показники результативності:

1.1. Не менш 30 % здобувачів мають конкурсний бал під час вступу на бакалаврський рівень вищий за 170.

1.2. IQ «високий» та «вище норми» за Амтхауером мають не менш ніж 60 % абітурієнтів.

1.3. Рівень креативності (гнучкості) «високий» та «вище норми» мають не менш 90 % абітурієнтів.

1.4. Опитування населення показує переважно високу та вищу за середню оцінку діяльності університету.

Стратегічна ціль 2. Формування ефективного науково-педагогічного персоналу університету.

Показники результативності:

2.1. Забезпечення 100 % відповідності характеристик НПП ліцензійним та акредитаційним вимогам.

2.2. Зниження відсотку викладачів пенсійного віку до 12 %.

2.3. Довести відсоток викладачів із науковими ступенями та вченими званнями до 85 %.

2.4. Забезпечувати 100 % проходження підвищення кваліфікації кожним науково-педагогічним працівником згідно університетського «Положення про підвищення кваліфікації».

2.5. Забезпечити щорічне стажування не менше 20 % НПП у суб’єктів господарювання.

2.6. Участь представників кожної акредитованої освітньої програми у професійних об’єднаннях та співтовариствах за фахом.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>