5.1. Загальні положення

Університетська спільнота Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця у своїй стратегії розвитку до 2027 року прийняла наступну трактовку своєї місії.

«Формування патріотичної, всебічно розвинутої, творчої особистості, здатної до самовизначення та самореалізації, компетентного професіонала для наукової, інноваційної та практичної роботи в суспільно-економічній сфері».

На шляху до своєї візії в процесі реалізації місії будь-яка організація формує свої корпоративні цінності і окреслює вимоги до індивідуальних цінностей членів свого колективу. Будемо розділяти узагальнені індивідуальні цінності, що є бажаними у будь-якій організації та індивідуальні цінності, що притаманні кожній конкретній організації і визначаються її місією та характером діяльності.

Перелік узагальнених індивідуальних цінностей можна скласти на основі аналізу вимог роботодавців у різних сферах діяльності. У цій монографії у підрозділах 1.4 – 1.5 були представлені результати аналізу вимог роботодавців для більш, ніж 300 тис. вакансій. Аналіз вимог роботодавців дозволив виділити 25 індивідуальних цінностей (див. табл. 1.18 в підрозділі 1.4) ієрархія особистісних компетентностей, якими мають характеризуватися кандидати на посади. У термінології компетентнісного підходу індивідуальні цінності особистості, це особистісні компетентності, що цінуються роботодавцями. Деякі з них є фактично складовими soft skills (м’якими компетентностями), які є критично корисними в будь-якій організації. в

Найбільш затребувані з них у порядку зниження популярності є наступні:

· відповідальність;

· комунікабельність;

· аналітичність мислення;

· орієнтація на результат, здатність до командної роботи;

· активність та енергійність;

· уважність, педантичність, пунктуальність;

· стресостійкість;

· організованість та здатність організовувати;

· точність, акуратність;

· здатність до швидкого навчання та бажання розвиватися.

Особистості, які мають дані індивідуальні цінності або володіють такими особистісними комптентностями, будуть бажаними в будь-якій організації, з будь-якою місією. Однак, поряд із цими індивідуальними цінностями мають бути такі, що обумовлені характером діяльності організації, без яких неможливо якісно працювати на виконання місії університету: «Формування патріотичної, всебічно розвинутої, творчої особистості, здатної до самовизначення та самореалізації, компетентного професіонала для наукової, інноваційної та практичної роботи у суспільно-економічній сфері».

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>