4.1. Класифікація систем рейтингування

Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця бере активну участь у підготовці матеріалів щодо удосконалення системи вищої освіти України. У процесі проведення круглих столів і семінарів серед учасників була розповсюджена анкета щодо оцінки корисності різних рейтингів для різних груп користувачів. Пропонувалося оцінити корисність балами від одного до п’яти.

Результати наведені в табл. 4.1.

Таблиця 4.1 Оцінка корисності (1 – 5 балів) рейтингів для різних користувачів

Отже, можна зробити висновок, що наявність різних рейтингів, що побудовані за різними методологіями і на базі різних показників, є позитивним явищем. Їхній детальний аналіз дозволяє різним користувачам прийняти конструктивні рішення в руслі їхніх власних інтересів.

Розглянемо більш детально позицію користувачів першого рівня. Кожен абітурієнт разом зі своїми родичами і знайомими під час вибору університету складає власний рейтинг. Під час його складання, безумовно, враховуються власні мотиви отримання вищої освіти, загальні характеристики того чи іншого університету, особливості організації навчального процесу в ньому, перелік бажаних загальних компетентностей, перелік професійних компетентностей.

Однак в разі цього вибору значна частина людей свідомо чи ні керується своїми враженнями про той чи інший університет, які базуються зовсім не на співвідношенні «ціна – якість». Своїм вибором реалізується потреба кожної людини в самовизначенні, самовираженні, самоствердженні, тобто кожен хоче бути значущим. Бажання абітурієнта, його батьків та родичів самовиразитися, бути значущими в очах інших сьогодні вкрай актуально, це має бути враховано під час формування іміджу привабливого університету. Принципи маркетингу вражень, його прийоми мають бути основою на стратегічному, поточному та оперативному інтервалах безперервної роботи із забезпечення привабливості університету.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>