Для вітчизняних університетів матеріали цього рейтингу також можуть бути цікавими з інформаційної точки зору, але для планування своєї роботи – хіба що в суперстратегічному інтервалі часу – на першу сотню років із надією, що знайдеться спонсор на декілька сотень мільйонів доларів та зміниться законодавство в економічній і освітянській сферах.
Для міністерств та відомств цей рейтинг безумовно корисний з точки зору обґрунтування змін законодавства в економічній та освітянській галузях та обсягів фінансування на модернізацію освітянської галузі.
Для найвищих органів державної влади конструктивний аналіз цього рейтингу є найбільш корисним. Він показує, що без кардинальних змін законодавства в економічній та освітянській галузях неможливо вивести вітчизняні університети на світовий рівень.
Рейтинг Quacquarelli Symonds (QS) [55] та пов’язаний із ним World’s Best Universities ranking (WBU) [14]. На відміну від ARWU рейтинги QS та WBU використовують оцінки колег за академічним середовищем та роботодавців. Оцінка науково-дослідної діяльності становить лише деяку частину загальної «ваги».
Цей рейтинг має дещо більшу цінність, ніж попередній, для абітурієнтів як нашої країни, так і країн, з яких до України приїздять вчитися. Хоча корисність його обмежена для тих, хто формує свій рейтинг університетів з включенням вимог щодо формування професійних компетентностей, оскільки в цьому рейтингу не передбачено аналіз спеціальностей.
Для тих університетів, які охоплені цим рейтингом, є незначна можливість використання результатів для самооцінки та розроблення заходів щодо підвищення своєї позиції в цьому рейтингу. Однак такий аналіз дуже ускладнений, оскільки використовуються тільки агреговані оцінки і майже неможливо порівняти абсолютні значення показників та сформувати стратегію управління на підвищення своїх позицій.
Для міністерств і відомств цей рейтинг деякою мірою може бути використаний для корегування розподілу фінансових ресурсів із загального фонду бюджету з метою підвищення мотивації університетів у просуванні в цьому рейтингу.
Для найвищих органів державної влади конструктивний аналіз цього рейтингу є корисний так само, як і попередній рейтинг.
Рейтинг Ranking Web of Universities (Webometrics) [56] складає лабораторія кіберметрики (Cybemetrics Lab) Національної дослідницької ради Іспанії. За твердженнями авторів цей рейтинг опосередковано оцінює всі аспекти діяльності ЗВО через аналіз присутності того чи іншого університету в інтернет-просторі. Методика рейтингу спрямована на стимулювання університетів до інформаційної відкритості та комунікативності в глобальній мережі «Інтернет» [38].