3.4. Авторська концепція фінансування вищої освіти в Україні

Рис. 3.10. Концептуальна схема співвідношення потреб учасників ринку освітніх послуг бакалаврів різних спеціальностей (авторська розробка)

Аналіз показав, що останні роки населення віддає перевагу юридичним, економічним, мистецьким та медичним спеціальностям і готове вкладати кошти в навчання за цими спеціальностями.

Щодо технічних спеціальностей, аналіз свідчить про те, що в підготовці таких фахівців є зацікавленість суб’єктів господарювання та частково держави щодо тих спеціальностей, які забезпечують реалізацію стратегії розвитку України.

Щодо спеціальностей, фахівці з яких забезпечують розвиток фундаментальних наук, то сприяння їхній підготовці є, безумовно, прерогативою держави.

На рис. 3.11 подана концептуальна схема фінансування вищої освіти.

Рис. 3.11. Концептуальна схема співвідношення потреб бакалавр різних спеціальностей і джерел фінансування (авторська розробка)

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>