2.5. Порушення статистичної однорідності спільноти вступників до ЗВО

Рис. 2.29. Діаграма формування кластерів абітурієнтів

Формування цих кластерів здійснюється не під дією випадкових чинників. Діють цілеспрямовані не випадкові процеси, які формують вказані кластери.

Серед них:

· цілеспрямований відбір батьками для своїх дітей шкіл, де працюють ефективні вчителя;

· забезпечення своїх дітей репетиторами, що працюють із ними паралельно навчанню у школах.

Дія цих чинників передбачає високу вмотивованість батьків або родичів. І тоді вони формують невипадкову спільноту учнів, яким доступні кращі умови підготовки до ЗНО. Ця спільнота за своїми когнітивними здібностями, вмотивованістю неоднорідна, тому результати проходження тестування будуть, безумовно, також випадковою величиною, що підпорядкована нормальному закону розподілу балів сертифікатів ЗНО зі своїми параметрами.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>