2.4. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 – 2019 роках

Аналіз фактичних даних щодо розподілу балів сертифікатів ЗНО з україн ської мови і літератури учнів Харківської області у 2018 році та розрахунки відповідних теоретичних значень згідно з нормальним законом розподілу надані в табл. И.39 в додатку И.

Оскільки λ = 5,65>λ0,01 = 1,63, гіпотеза про нормальний закон розподілу відхиляється. Графічне представлення результатів надано у вигляді гістограми, полігона та графіка на рис. 2.26.

Рис. 2.26. Графіки розподілу балів сертифікатів ЗНО з української мови і літератури учнів Харківської області у 2018 році (гіпотеза про нормальний закон розподілу відхилена)

Аналіз фактичних даних щодо розподілу балів сертифікатів ЗНО з української мови і літератури учнів Харківської області у 2019 році та розрахунки відповідних теоретичних значень згідно з нормальним законом розподілу надані в табл. И.40 в додатку И. Графіки розподілу балів сертифікатів ЗНО з української мови і літератури учнів Харківської області у 2019 році надані на рис. И.22 додатку И λ = 2,75>λ0,01 = 1,63, гіпотеза про нормальний закон розподілу відхиляється).

Аналіз фактичних даних щодо розподілу балів сертифікатів ЗНО з української мови і літератури учнів Тернопільській області у 2018 – 2019 рр. та розрахунки відповідних теоретичних значень згідно з нормальним законом розподілу надані в табл. И.31, И.32 в додатку И Графіки розподілу балів сер тифікатів ЗНО з української мови і літератури учнів Тернопільської області у 2018 – 2019 рр. надані на рис. И.17, И.18 в додатку И.

Аналіз балів сертифікатів ЗНО з української мови і літератури учнів регіонів, що розглядаються, у 2018 – 2019 роках показує результати, подібні результатам аналізу сертифікатів з математики за ці роки. Ці результати кардинально відмінні від тих, що отримані за сертифікатами ЗНО 2008 – 2009 років. Гіпотеза про нормальний закон розподілу не тільки не підтверджена, згідно з критерієм Колмогорова – Смірнова, а і взагалі втратила форму «гаусової» кривої. Фактична кількість сертифікатів ЗНО з української мови і літератури з балами в інтервалі 170 – 200, що видані учням, значно перевищує кількість, що відповідає нормальному закону. Крім того, з’явилися двогорбий та навіть тригорбий розподіли, що свідчить про втрату статистичної однорідності спільноти, що тестується.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>