2.1. Дослідження можливості використання психологічних характеристик вступників та балів їхніх сертифікатів ЗНО для оцінки майбутніх результатів навчання

Крім того, рівень інтелектуального розвитку студентів із першого кластера відрізняється від рівня студентів із третього кластера у 2010 році більш суттєво ніж у 2018 році. Дійсно, середні значення IQ третього кластера перевищують IQ першого кластера у 2010 році на 33,5 % (109,68 / 82,18), тоді як у 2018 році – на 85,7 % (133,0 / 71,6). Отже, рівень IQ студентів першого курсу університету за вісім років у середньому зріс на 18,7 % (114,2 / 96,23 – 1) та різниця в середніх значеннях IQ між студентами з першого та третього кластера зменшилася. 

Таблиця 2.3 Результати кластеризації студентів за критерієм IQ

У табл. 2.3 наведені дані кластеризації студентів за рівнем IQ у розрізі факультетів. У 2010 році середній розмір IQ у студентів різних факультетів змінювався у інтервалі [87,14 – 103,47]. Таким чином, розмір інтервалу дорівнює 16,33 бала. У 2018 році інтервал змін середніх значень IQ між факультетами мав такий вигляд: [110,5 – 123,3]. Різниця між найбільшим середнім значенням IQ і найменшим значенням IQ складає 12,8 бала. Отже, маємо вирівнювання контингенту першокурсників різних факультетів, оскільки різниця середніх значень IQ у розрізі факультетів зменшилася.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>