Крім того, рівень інтелектуального розвитку студентів із першого кластера відрізняється від рівня студентів із третього кластера у 2010 році більш суттєво ніж у 2018 році. Дійсно, середні значення IQ третього кластера перевищують IQ першого кластера у 2010 році на 33,5 % (109,68 / 82,18), тоді як у 2018 році – на 85,7 % (133,0 / 71,6). Отже, рівень IQ студентів першого курсу університету за вісім років у середньому зріс на 18,7 % (114,2 / 96,23 – 1) та різниця в середніх значеннях IQ між студентами з першого та третього кластера зменшилася.
У табл. 2.3 наведені дані кластеризації студентів за рівнем IQ у розрізі факультетів. У 2010 році середній розмір IQ у студентів різних факультетів змінювався у інтервалі [87,14 – 103,47]. Таким чином, розмір інтервалу дорівнює 16,33 бала. У 2018 році інтервал змін середніх значень IQ між факультетами мав такий вигляд: [110,5 – 123,3]. Різниця між найбільшим середнім значенням IQ і найменшим значенням IQ складає 12,8 бала. Отже, маємо вирівнювання контингенту першокурсників різних факультетів, оскільки різниця середніх значень IQ у розрізі факультетів зменшилася.