2.1. Дослідження можливості використання психологічних характеристик вступників та балів їхніх сертифікатів ЗНО для оцінки майбутніх результатів навчання

У цьому підрозділі аналізується можливість прогнозування здатності кожного вступника (абітурієнта) до оволодіння вказаними компетентностями до початку

навчання. Показник здатності до навчання має бути максимально валідним у тому сенсі, що чим більше його значення у конкретного вступника, тим кращі результати навчання будуть у нього в процесі навчання в університеті [7].

В університеті більше 15 років проводяться дослідження психологічних характеристик студентів. Частково результати цих досліджень представлені в роботах [4; 5; 9]. Дослідження проводилися тестами структури інтелекту Р. Амтхауера, за методикою оцінювання креативності Е. Торренса та методикою оцінювання складових емоційного інтелекту Н. Хола.

Першим безумовним висновком є те що коефіцієнт інтелектуального розвитку (IQ) першокурсників Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця з року в рік зростає. Він має таку середню кількість балів із 192 можливих (рис. 2.1). 

Рис. 2.1. Графік зростання середніх значень IQ студентів університету

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>