Загальний висновок полягає в тому, що конкурсний бал (KB) є валідним чинником, який дозволяє оцінити здатність вступника до успішного навчання в ЗВО. Переваги введення ТЗНК в сучасних умовах будуть зведені до мінімуму, якщо не сказати до нуля.
По-перше, ЗНО з української мови і літератури відміняти недоцільно з багатьох мотивів.
По-друге, потрібно робити ще один іспит у формі ЗНО, який дасть можливість оцінити здібності вступника в конкретній групі спеціальностей.
По-третє, для творчих спеціальностей у будь-якому разі потрібен творчий конкурс.
Отже, кількість іспитів не зменшується, а іспит за групою спеціальностей не тільки не виключає «натаскування» на тести, а й передбачає це. Що стосується видатків бюджету на вступну кампанію, то вони збільшуються, оскільки потрібно додатково готувати завдання з ТЗНК та завдання для іспитів для різних груп спеціальностей. Тому наявну систему вступу кардинально змінювати наразі немає сенсу, а потрібно врахувати її недоліки і провести модернізацію.