Решта змінності SS залежить від показників, які не враховані у даній моделі. Значення критеріїв Фішера і Дарбіна – Уотсона свідчать про те, що модель адекватна та статистично якісна.
На рівень успішності студентів в університеті (основна група), впливають чинники за таким рейтингом: конкурсний бал (KB), бал в їхньому сертифікаті з математики (ZMAT) (взаємообернений), креативність (CL), IQ (взаємообернений), емоційний інтелект (EQ).
Рівняння регресії успішності навчання студентів університету основної групи (поступали за сертифікатом із математики) тільки від значущих чинників має вигляд:
Виключення з моделі незначущих показників практично не змінили відсоток – 0,42 % (47,83 – 47,41 %) змінності успішності студентів (SS). Отже, якість моделі майже не змінилася.
Значення критеріїв Фішера та Дарбіна – Уотсона свідчать про те, що модель статистично якісна.
Цю модель можна використати для прогнозу успішності навчання вступників в університеті. Наприклад, якщо вступник має конкурсний бал 180, тоді прогнозний середній бал його навчання в університеті буде дорівнювати 81,1279 (180·0,3358+20,6839).
Рівняння регресії (SS) успішності навчання студентів університету додаткової групи (які поступали без сертифіката з математики), від рівня емоційного інтелекту (EQ), коефіцієнта інтелектуального розвитку (IQ), конкурсного бала (KB), рівня креативності (CL) має такий вигляд:
Коефіцієнт детермінації показує, що 17,46 % змінності успішності студентів (SS) пояснюється змінністю значень показників, що використані у даній моделі. Таким чином, якість моделі недостатня. Це також підтверджують і обчислені значення критерію Дарбіна – Уотсона.