2.1. Дослідження можливості використання психологічних характеристик вступників та балів їхніх сертифікатів ЗНО для оцінки майбутніх результатів навчання

Решта змінності SS залежить від показників, які не враховані у даній моделі. Значення критеріїв Фішера і Дарбіна – Уотсона свідчать про те, що модель адекватна та статистично якісна.

На рівень успішності студентів в університеті (основна група), впливають чинники за таким рейтингом: конкурсний бал (KB), бал в їхньому сертифікаті з математики (ZMAT) (взаємообернений), креативність (CL), IQ (взаємообернений), емоційний інтелект (EQ).

Рівняння регресії успішності навчання студентів університету основної групи (поступали за сертифікатом із математики) тільки від значущих чинників має вигляд:

Виключення з моделі незначущих показників практично не змінили відсоток – 0,42 % (47,83 – 47,41 %) змінності успішності студентів (SS). Отже, якість моделі майже не змінилася.

Значення критеріїв Фішера та Дарбіна – Уотсона свідчать про те, що модель статистично якісна.

Цю модель можна використати для прогнозу успішності навчання вступників в університеті. Наприклад, якщо вступник має конкурсний бал 180, тоді прогнозний середній бал його навчання в університеті буде дорівнювати 81,1279 (180·0,3358+20,6839).

Рівняння регресії (SS) успішності навчання студентів університету додаткової групи (які поступали без сертифіката з математики), від рівня емоційного інтелекту (EQ), коефіцієнта інтелектуального розвитку (IQ), конкурсного бала (KB), рівня креативності (CL) має такий вигляд:

Коефіцієнт детермінації показує, що 17,46 % змінності успішності студентів (SS) пояснюється змінністю значень показників, що використані у даній моделі. Таким чином, якість моделі недостатня. Це також підтверджують і обчислені значення критерію Дарбіна – Уотсона.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>